حاج سیدمهدی میرداماد-دهه اول محرم سال ۹۲

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دریافت فایلهای شب اول محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-دیدیم به خواب آن آشنا می آید (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-از حق سلام با دم جان بخش جبرئیل (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-در کوفه غریبم من و یک یار ندارم (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-غریب و تنها کوچه ها براش عذاب آور شده (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-در به در کوچه هایم ، بی کس و بی آشنایم (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-نیا نیا نیا منو از این خجالت آب نکن (واحد سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-باز میخام مستی کنم بیرق غم بیارید (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-صلی الله علیک یا أباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-فریاد یا محمدا زینب رسید به کربلا – روضه ورود به کربلا (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب دوم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-قرار دل ز فراقت دگر قرار ندارد (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-این زن که از برابر طوفان گذشته بود (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای قافله سالار شهیدان خدایی (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-خواهرت دل نگرونه ، دخترت دل نگرونه (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-می زند آتش دمادم ، بر دل این دشت ماتم (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ببار ای بارون ز چشمانم رسیده وقت جدایی (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-منظومه ی شهادت و ایثار زینب است (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد- کربلا آغوش جان وا کن که جانان آمده (دو دمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-حرمتو بردار بریم مدینه ، الهی زینب داغتو نبینه (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-صل الله علیک یا اباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله (سرود پایانی)

حاج سیدمهدی میرداماد-داره برام مهمون میاد ، خرابه بوی نون میاد (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب سوم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-یک عمر انتظار کشیدم نیامدی (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-خوش آمدی و شدی شمع محفلم بابا (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای عمه ببین از سفر آمد پدر من (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-بردن نام تو هر چند خطر داشت پدر (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-چه شد به گوشه ی ویرانه سر زدی بابا ، خوش آمدی بابا (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-عجب روزی خدا بهم داد که نوکر حسین شدم (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت حر و حضرت سیدالشهدا علیهما السلام (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب چهارم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-وقتش شده که هستی خود را فدا کنیم (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت حر علیه السلام (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای کعبه ی دل کوه صفا زمزم غفران (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-با یه دل زار اومدم ، من گنه کار اومدم  (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-بنده ی شرمنده از راه ، آمده سوی تو ای شاه (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-همه هستم فدای تو ، همه هستم برای تو (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-حر نام آور به درگاه تو آمد سر به زیر ، یا حسین دستم بگیر (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-میدونم نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله (شور تقدیم به شهدا)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه امام مجتبی و حضرت زهرا سلام الله علیهما (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب پنجم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-ذکر نزول عطا، یا حسن و یا حسین (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه اش آخر فداکاریست – روضه ی حضرت عبدالله ابن الحسن (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای عمه چه تنهاست عمویم چه غریب است (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-پای برهنه بی سپر برای یاریت اومدم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-با دل خون بی قرارم ، طاقت ماندن ندارم (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-اشک چشاش میده خبر دنیا شده مثل قفس (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-فکر تو ام و صحن و سرایی که نداری (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-میخرم با دل و جان تیر بلای تو عمو ، جان فدای تو عمو (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-دل تو دلم دیگه نیست آقا واسه کربلا (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت سیدالشهدا و حضرت قاسم علیهم ا السلام(روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-صحبت های اخلاقی حاج سید مهدی میرداماد پیرامون جوانان و محرم

 

دریافت فایلهای شب ششم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-کویر تشنه شدم بی تو ای سحاب بیا (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-هر که از عاشقی خبر دارد (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای همسفر باده صبا زلف سیاهت (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-شاخه ی شمشاد حرم ، امانت برادرم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-یاور خون خدایم ، تشنه ی تیر بلایم (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-داری هوای پر زدن ، باشور و شوقی بی بدل (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-من نروم به کربلا می میرم (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-پسر ارشد شیر جملم صف شکنم ، قاسم ابن الحسنم (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-به جز غمت آقا غمی تو سینه نیست (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب هفتم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-چقدر نام تو زیباست اباعبدالله (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای به سر دست همه هست من (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه ی حضرت علی اصغر و سیدالشهدا (ع)

حاج سیدمهدی میرداماد-گهواره ی خالیه علی درتب و تاب است (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-خاک روی لب تو رو ، با مژه هام جارو زدم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-تیر سه شعبه دوباره ، زد به دل من شراره (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-بارون بارون ، ببار از طاق آسمون (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای تیر سه شعبه هدفت طفل رباب است ، خطا کن که ثواب است (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-دم مرگم برس به فریادم ، که جوونیمو من برات دادم (سرود پایانی)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه ی حضرت علی اکبر علیه السلام (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب هشتم محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-طلیعه ی غزل صد کتاب یعنی تو (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-من کیستم امام حسین مکررم (مدح)

حاج سیدمهدی میرداماد-باز دل شوره ای افتاده به جانم چه کنم (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-تو عازم میدانی و من دل نگرانم (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-پاشو اذون گوی حرم ، اذان بگو برا دلم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد-در دل من آتش غم ، بر لب من آه ماتم (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-یا تربتا فیه الشفا یا کربلا یا کربلا (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-من نروم به کربلا می میرم (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-این علی ابن حسین ابن علی مرتضاست (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-علی یارمه ، کس و کارمه ، علی آبرو و اعتبارمه (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-شهدا تا زنده ایم رزمنده ایم (سرود پایانی)

حاج سیدمهدی میرداماد-روضه ی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب تاسوعا محرم ۹۲ :

حاج سید مهدی میرداماد-ای دلبرم من دل به گیسوی تو بستم (مناجات)

حاج سید مهدی میرداماد-روضه ی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام (روضه)

حاج سید مهدی میرداماد-امشبب حرم آل علی آب ندارد (دم)

حاج سید مهدی میرداماد-پر از زخمی قمرم قمرم قمرم (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-قد تو در خون نشسته ، قد من از غم نشسته (نوحه)

حاج سید مهدی میرداماد-داره دل علم میریزه پاشو اباالفضل (سنگین)

حاج سید مهدی میرداماد-اشرب الما و اذکر یا حسین (واحد عربی)

حاج سید مهدی میرداماد-ای اهل حرم میر و علمدار نیامد (دودمه)

حاج سید مهدی میرداماد-العطش کودکان (شور)

حاج سید مهدی میرداماد-صل الله علیک یا اباعبدالله (سرود پایانی)

 

دریافت فایلهای شب عاشورا محرم ۹۲ :

حاج سیدمهدی میرداماد-جان به فدای کسی که در ره جانان (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-دوباره روضه ی آخر خدا به خیر کند (روضه)

حاج سیدمهدی میرداماد-امشب شبه اشک و شبه سوز و شب آه است (دم)

حاج سیدمهدی میرداماد-من که با تو همسفر بودم (زمینه)

حاج سیدمهدی میرداماد- میروی ای جان زینب ، ماه شبستان زینب (نوحه)

حاج سیدمهدی میرداماد-شب عاشورا ، شب اشک و گریه و دعا (سنگین)

حاج سیدمهدی میرداماد-هیهات هیهات هیهات هیهات ، هیهان من الذله (واحد)

حاج سیدمهدی میرداماد-امشبی را شه دین در حرمش مهمان است (دودمه)

حاج سیدمهدی میرداماد-سرت یا اخا ، شد از تن جدا (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-دستم از ضریحت کوتاهه (شور)

حاج سیدمهدی میرداماد-سنگ آمد به جنگ آئینه (روضه)

 

دریافت فایلهای شب شام غریبان محرم ۹۲ :

دریافت فایلهای شب شام غریبان محرم ۹۲ به صورت فشرده (zip)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 آبان 1392برچسب:حاج سیدمهدی میرداماد, دهه, اول, محرم, سال ۹۲,

] [ 13:49 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه